Spotkanie robocze w ramach projektu "Jak ratujecie u Was"

W dniu 08.01.2020r. w podmiocie leczniczym Zespoły Opieki Zdrowotnej w Kłodzku odbyło się spotkanie robocze w ramach projektu "Jak ratujecie u Was"

Czytaj więcej: Spotkanie robocze w ramach projektu "Jak ratujecie u Was"

Informacja o niszczeniu dokumentacji

Działając na podstawie art.29 ustawy z dnia 6 listopada 2008 roku Zespół Opieki Zdrowotnej W Kłodzku informuje o zamiarze zniszczenia dokumentacji medycznej z roku 1999.

Kliknij tutaj aby pobrać szczegółową informacje

Służba dla Polski

Wojskowa Komenda Uzupełnień prowadzi nabór ochotników na I turnus służby przygotowawczej.

kliknij tutaj aby pobrać ulotkę informacyjną

Afrykański pomór świń

UWAGA zagrożenie ASF.

Afrykański pomór świń to groźna choroba wirusowa na którą chorują wyłącznie świnie i dziki.

Kliknij tutaj aby pobrać ulotkę informacyjną

Sukces szpitala w Kłodzku - 4 miejsce w rankingu porodówek woj. dolnosląskiego

"Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku zajął  4  miejsce
wśród szpitali położniczych w województwie dolnośląskim.

 

Ranking odbył się na podstawie informacji z anonimowych ankiet wypełnionych przez kobiety rodzące w ostatnich 3 latach.
Ankietyzację w poszczególnych województwach przeprowadziła Fundacja Rodzić po Ludzku.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania sie ze szczegółami artukułu umieszczonymi na portalu doba.pl       kliknij tutaj

 

* * *

Ewakuacja2019szkolenie

 

W dniu 25.06.2019 roku odbyło się szkolenie pesonelu szpitala na temat: "Zachowanie się w przypadku pożaru i po zarządzeniu ewakuacji".

Szkolenie składało się z dwóch części – teoretycznej i praktycznej.
W części teoretycznej przypomniano procedury zachowania się personelu szpitala w przypadku pojawienia się pożaru i po zarządzeniu ewakuacji. W części praktycznej przeprowadzono ewakuację części szpitala. Tym razem wytypowano oddział dziecięcy. W zajęciach praktycznych brały udział służby ratownicze. Jako pozorantów wykorzystano pracowników szpitala i ich dzieci. Zajęcia przebiegły bardzo sprawnie.

 

 

Na zdjęciach przedstawiamy jak wyglądała ewakuacja.


 DSC0473 20

Czytaj więcej: Ewakuacja2019szkolenie

Zatrudnimy pielęgniarki i położne

"Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
pilnie poszukuje
PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH
do pracy w szpitalach w Kłodzku i Nowej Rudzie.

Zgłoszenia przyjmują:
Sekretariat tel. 74 8651 201
Dział Zatrudnienia tel. 74 8651 289
Przełożona Pielęgniarek i położnych tel.   74 8651 254 lub 74 8651 218

Rzecznik Praw Pacjenta

Pragniemy poinformowac o realizacji wspólnego projektu
organizacji pacjenckich i Biura Rzecznika Praw Pacjenta
pt. Łączy nas pacjent.

 

rzecznik-praw-pacjenta-kontakt

 

 

 

Zaproszenie na Mammografię

  ZOZ Kko - mammografia - plakat A3 kopia 30       
     

 

* * *

System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego SWD PRM

Dyrekcja podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku informuje, 
że od dnia 04-10-2017 r. w Ratownictwie Medycznym na terenie powiatu kłodzkiego wchodzi
Ogólnokrajowy System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego (SWD PRM).
Jest to zintegrowany system ogólnopolski, gdzie teren powiatu kłodzkiego jest przypisany do dyspozytorni Ratownictwa Medycznego we Wrocławiu.
skan informacji udostępniony na BIP

Od dnia 04-10-2017 od godz. 11.00, każdy zgłaszany przypadek pomocy Ratownictwa Medycznego będzie odbierany w Centralnej Dyspozytorni we Wrocławiu

Od dnia 04-10-2017 numery alarmowe:  999 oraz 112

 *  *  *

 

  • BezpiecznySzpital2014_maly.jpg
  • logo-akredytacja-2012-2013.jpg
  • logo-gepard-biznesu-2010.jpg
  • logo-iso9001.jpg
  • logo-profesjonalna-firma-2011.jpg
  • logo-rzeczpospolita2011.jpg
  • logo-rzeczpospolita2012.jpg
  • nagroda_supra_brokers.jpg
  • nagroda_supra_holding.jpg
  • roza-dyplom.jpg

DLA PRACOWNIKA

Kontakt ePuap

Adres skrzynki podawczej dla urzędów:

/zozklodzko/SkrytkaESP

Pismo ogólne dla interesantów:

 

Nr Księgi Rejestrowej:

000000001083

Formularz logowania

Statystyki

  • Odsłon artykułów: : 894446

Kto nas ogląda

Odwiedza nas 20 gości oraz 0 użytkowników.